Friday, September 27, 2013

Pencuri hati ku

Posted by Unknown at 4:28 PM

Dalam Banyak2x Pencuri Hati aku...
Kau la pencuri hati yang paling aku kagumi..
Begitu lamanya mengambil hati aku..
sehingga kan...yang melintas depan mata ku kan...aku buat tidak tahu..
... Kejamkah aku?? huhuhu...
Walaupun apa-apa yng Terjadi Hati Ku Sudah kau miliki..
akan ku tetap mencintaimu...
cuma hati kau sahaja yang kau tak bagi..

dan Kini aku Hidup Keseorangan Diri...KeSedihan Melanda Diri..
Sehensem mana pun yg Datang..Aku Tetap Kagumi kau..
Aku Tidak Peduli Apa Yang Kawan aku Cakapkan..
Mereka tak suka kat kau...tetapi aku tak peduli juga...
mereka terus BerPutus Asa...Tetapi aku Tidak..
Selagi Ada Waktu..Selagi Itu Ada Rindu

Yupp, kau lah.. capital S ^^

0 comments:

Post a Comment

 

Kisah Kami Berdua Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea