Saturday, September 14, 2013

Ayat-ayat Cinta Bercerita

Posted by Unknown at 1:47 PM

1) Jangan pernah ditanya aku sekarang berada dimana,
cukup sahaja kau tahu aku sekarang berada dihatimu ^^

2) Jika aku menjadi mutiara didasar lautan,
boleh tak kau menjadi cangkerang melindungi aku daripada tangan2x yang tak halal bagi aku?

3) Kau dapat bayangkan tak bagaimana keadaan bila berlakunya kiamat?
tak dapat bayangkan kan?
Hah, begitulah keadaan hidup aku tanpa kau. 

4) Terkadang kau pergi tanpa alasan,
aku harap kau akan kembali dengan alasan.

5) Aku dah masuk kat dalam hati kau, kalau boleh aku taknak keluar2x lagi dah.
Oleh itu, aku dah kunci hati kau dari dalam supaya kau tak dapat nak keluarkan aku dari hati mu dan kau takkan dapat masukkan orang lain kat hati kau. ^^

6) Ingatlah satu ayat ini,
tak pernah sesaat pun aku melupakan kau,
dan aku harap kau pun begitu.

7)  Bila aku ucap I LOVE YOU,
kalau kau tak balas pun, takpa.
Sebab  aku cuma nak ingatkan kau bahawa aku sayang sangat kat kau.

8) Bila kau marah, aku takut sangat kau dah benci aku,
dan bila kau diam, aku takut sangat kau dah lupakan aku.

9) Aku adalah ibarat mutiara dihatimu kerana aku adalah mutiara dihatimu,
dan kau adalah ibarat mutiara dihatiku kerana kau adalah mutiara dihatiku.

10) Aku ingin sangat SHARE segala2xnya yang aku rasa bersama orang yang aku LIKE,
tapi malangnya aku dah diREMOVE dari hatinya kerana aku telah tersalah COMMENT tentang dirinya.

11) Disaat kau ingin melepaskan aku,
aku ingin ingatkan kau betapa susahnya kau mendapatkan aku dulu.

12) Dulu kalau aku ter"jatuh" kat hati orang lain, aku hanya dapat luka2x kesakitan.
tapi bila aku ter"jatuh" kat hati kau, aku hanya dapat luka2x kebahagiaan. ^^

hehe ^^

0 comments:

Post a Comment

 

Kisah Kami Berdua Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea