Saturday, September 14, 2013

Kerana DIA

Posted by Unknown at 3:28 PM

Kerana dia,
aku belajar untuk bersabar.
Bersabar dengan karenahnya.

Kerana dia,
aku belajar untuk berkongsi.
Berkongsi kasih sayangnya dengan orang lain.

Kerana dia,
aku belajar untuk menanti.
Menantinya dalam satu tempoh yang aku pun tak pasti.

Kerana dia,
aku belajar untuk setia.
Setia hanya pada dirinya seorang.

Kerana dia,
aku belajar untuk memahami.
Memahami semua perlakuannya terhadap aku.

Kerana dia,
aku belajar untuk ikhlas.
Ikhlas dalam menyayanginya.

Kerana dia,
aku belajar untuk mrncintainya.
Mencintainya setulus hati.

Kerana dia,
aku belajar untuk jujur.
Jujur pada semua hal dalam perhubungan kami.

Kerana dia,
aku belajar segala2xnya,
segala2x yang positif.

THANK YOU SO MUCH ^^

0 comments:

Post a Comment

 

Kisah Kami Berdua Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea