Thursday, September 26, 2013

Lain Dulu Lain Sekarang

Posted by Unknown at 1:56 PM

Kalau dulu, apabila aku bangun pagi, aku tahu bahawa aku memiliki dia.
Tapi sekarang apabila aku bangun pagi, aku tahu bahawa aku tak memiliki dia lagi.

Kalau dulu apabila aku tersenyum, senyuman ku  untuk dia.
Tapi sekarang apabila aku tersenyum, senyuman ku bukan lagi untuk dia.

Kalau dulu aku menangis bukan sebab aku terluka oleh dia tapi sebab aku gembira bersama dengan dia.
Tapi sekarang aku menangis bukan sebab aku gembira bersama dia tapi sebab aku terluka berpisah dengan dia.

Kalau dulu aku bersemangat kerana aku punyai dia.
Tapi sekarang semangat ku hilang kerana aku kehilangan dia.

Kalau dulu setiap hari aku menantikan khabar darinya.
Tapi sekarang setiap hari aku hanya berharap agar dia sihat2x sahaja kerana khabarnya takkan ku terima lagi.

Kalau dulu hari2x ku menjadi indah kerana adanya dia.
Tapi sekarang hari2x ku tak seindah dulu kerana tiadanya dia.

Benarlah kata orang " lain dulu lain sekarang"
Masa depan pula, bagaimana?
Seriously, aku rindu yang dulu dan aku benci yang sekarang.
Tapi apa2x pun hidup mesti diteruskan.

hiho ^^

0 comments:

Post a Comment

 

Kisah Kami Berdua Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea