Monday, September 23, 2013

Moga diperkenankan DOA ku

Posted by Unknown at 4:05 PM
" Ya Allah,
Jika aku ditakdirkan untuk jatuh cinta,
Cintakanlah aku kepada orang yang melabuhkan cintanya untukMu,
Tapi jika aku ditakdirkan untuk jatuh cinta kepada orang yang sebaliknya,
Maka berikanlah aku kekuatan dan petunjuk,
Agar aku dapat membimbing dia ke jalanMu.
Aamiinnn. "

" Ya Allah,
Jika dia ditakdirkan untukku,
Maka Engkau dekatkanlah hati kami berdua,
Tetapi jika dia bukanlah ditakdirkan untukku,
Maka Engkau jauhkanlah hati kami berdua.
Aamiiinnn "

P/s : jika sayangkan dia, maka berdoalah kepada Allah.
Agar kita semua dapat hidup bersama orang yang kita sayang.
Semoga Allah memperkenankan doa kita semua.
InsyaAllah.

LYSM si abg ^^

0 comments:

Post a Comment

 

Kisah Kami Berdua Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea