Saturday, September 14, 2013

Tentang DIA (part i)

Posted by Unknown at 2:16 PM

Dia,
Terkadang buat aku ketawa,
Terkadang buat aku menangis,
Dan terkadang buat aku menangis sambil ketawa,
huhu, terharu bah ^^

Dia,
Terkadang hilang secara tiba2x,
Terkadang muncul secara tiba2x,
Walaupun begitu, aku tak pernah mengeluh.
kerana dia pergi dan kembali dengan alasan yang boleh aku terima.

Dia,
Terkadang terlalu serius sehinggakan aku takut kat dia,
Terkadang dia marah sehinggakan aku takut dia benci dah kat aku,
Dan terkadang tanpa dia sedari dia telah buat lawak,
dan menyebabkan aku ketawa terbahak-bahak,
hahaha ^^

Dia,
Terkadang baik sangat sehinggakan aku rasa tak mampu nak lepaskan dia,
Terkadang dia prihatin sangat sehinggakan aku rasa selamat sangat disisinya,
Dan terkadang perlakuannya terlalu sukar untuk aku tafsirkan sehingga membuatkan aku terpaku.
huhu, cewwwahh ^^

TENTANG DIA ^^

0 comments:

Post a Comment

 

Kisah Kami Berdua Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea