Thursday, September 19, 2013

Aku mungkin bukan teman

Posted by Unknown at 2:28 PM

Aku mungkin bukan teman sempurna yang kau cari,
tapi aku adalah teman yang akan mencuba untuk menyempurnakan kau.
InsyaAllah.
Aku harap kau juga boleh sempurnakan aku.

Aku mungkin bukan teman terbaik yang pernah kau temui,
tapi aku sentiasa mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk kau.
InsyaAllah.
Aku harap kau dapat terima aku.

Aku mungkin bukan seperti teman2x yang pernah singgah dihatimu,
tapi aku akan cuba untuk membahagiakan kau.
InsyaAllah.

Aku harap kau juga akan cuba untuk membahagiakan aku.
Walaupun begitu, satu yang aku pasti iaitu,
aku adalah teman yang akan selalu kau rindui.
InsyaAllah, kan3x? ^^

0 comments:

Post a Comment

 

Kisah Kami Berdua Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea