Tuesday, October 8, 2013

Penangan FACEBOOK

Posted by Unknown at 12:03 PM
Semuanya bermula disini,
Aku dan dia sama2x SIGN IN untuk LOG IN kat FACEBOOK,
Selepas itu masing2x SET UP PROFILE sendiri,
Alhamdulillah, dah COMPLETE 100%,
Suatu hari, aku dan dia jalan2x kat HOME,
Tiba2x aku dan dia terserempak kat satu PAGE ni,
Kami berdua saling berbalas COMMENT,
Tak lama lepas tu,
Dia ADD aku dan aku mengAPPROVEnya,
Alhamdulillah, kami kini jadi FRIEND,

Dari situ, kami mula berCHATTING untuk mengenali antara satu sama lain,
Kami akan berbalas INBOX jika salah seorang dari kami OFFLINE,
Aku dan dia selalu UPDATE STATUS dan terkadang mengUPLOAD PICTURE masing2x bila kami berdua ONLINE,
RELATIONSHIP antara kami semakin rapat,

Hinggalah suatu hari,
Aku NOTIFICATIONkan perasaan ku kat dia,
Alhamdulillah, dia CONFIRMkan juga,
Kini kami berdua IN A RELATIONSHIP,
TIMELINE semakin berlalu,
Hubungan kami semakin kukuh,
Kerana kami selalu UPGRADEkan SETTING dan PRIVACY hati masing2x,
Oleh kerana aku dah ENTER kat hati dia,
Dan dia juga dah ENTER kat hati aku,
Kami masing2x menguatkan SECURITY hati masing2x,
bagi mengelakkan hati kami diHACKED,
Kami berkongsi segala2xnya dan saling HELP antara satu sama lain,
Tapi itu dulu, NOT NOW,
Aku ingin sangat SHARE semua perasaan aku kat dia yang aku LIKE,
Tapi tak boleh dah kerana aku dah diREMOVE dari hatinya,
Disebabkan terlalu banyak diEDITED penipuan antara kami,
Kini kisah kami berdua menjadi HISTORY,
Aku tak akan DELETE semua kenangan bersama dia,
Walaupun kami berdua dah LOG OUT dari hati masing2x,
Akan ku SAVE buat selamanya,
Kerana aku masih menyayanginya dan akan selalu menantinya,
Aku SINGLE untukmu,

The End ^^

0 comments:

Post a Comment

 

Kisah Kami Berdua Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea